Sėkmės istorija su Živile: uždarbis per metus pakilo nuo 1300 Eur iki 5377 Eur/mėn.

Živilė Marcinkevičienė – verslo su MLM kompanija kūrėja, mentorė.

Per metus ji ženklai padidinto generuojamas apyvartas, o su tuo kartu kilo jos kvalifikacija ir uždarbis! Nors sakoma, jog negražu aptarinėti skaičius, tačiau pripažinkime, jie įdomūs visiems, tad remdamiesi jais, galime labai konkrečiai įvertinti Živilės padarytą proveržį.

Uždarbis per metus pakilo nuo 1300 Eur iki 5377 Eur/mėn.

Živilės 2024 m.vasarį išsikeltas metų tikslas buvo toks:

  • Lapkritis – 35 000 Eur apyvarta -> ±3500 Eur atlyginimas.
  • Lapkričio mėnesio faktas buvo – 47 023 Eur -> komisiniai 5377,41 Eur.

Kaip pati šios sėkmės istorijos herojė teigia – jai tai KOSMOSAS!

Cituojant Živilę, dirbant su Marina Valiukoniene Artemidės grupėje:

  • visiškai pakeitė mąstymą apie pardavimus. Iki tol tik dalindavausi informacija, pristatinėdavau produktus ir laukdavau, kada žmonės patys užsinorins. Dabar aš labai aiškiai įsivardinau, kad pardavimas yra žmogaus problemų sprendimas ir aš tame noriu būti stipri. Marina davė mums eilę įrankiu, kaip tokia būti.
  • mokymai apie pardavimus susirašinėjant buvo max boma, labiausiai pakeitusi mėnesinius rezultatus.
  • visiškai pakeičiau požiūrį į tolimą planavimą. Iš chaotiško ir ekspromtu vykusio renginių organizavimo, perėjau prie aiškios sistemos. Dabar renginiai suplanuoti pusmečiui į priekį ir su kiekvienu soc.tinklų įrašu galiu vis kažkur pakviesti – atėjus renginio datai, registracijos būna jau užsipildę.

Kiti straipsniai

Sėkmės istorija su Živile: uždarbis per metus pakilo nuo 1300 Eur iki 5377 Eur/mėn.

Živilė Marcinkevičienė – verslo su MLM kompanija kūrėja, mentorė. Per metus ji ženklai padidinto generuojamas apyvartas, o su tuo kartu

Delegavimo menas: kada metas atsisakyti „darau viską pats/pati“?

Kiek kartų esi pagalvojęs: „Ai, greičiau padarysiu pats, nei aiškinsiu kitam“? O gal sakai sau: „Niekas kitas taip gerai nepadarys,

Asmeninis prekės ženklas: kaip pritraukti klientus vien savo vardu?

Šiandieninė verslo realybė paprasta – žmonės perka iš žmonių. Jei tavo vardas nekelia pasitikėjimo, jokie reklaminiai triukai nepadės. Bet jei

Sėkmės istorija su Donata: atidarė savo foto studiją bei įgyvendino kitus reikšmingus, ir jos gyvenimą keičiančius tikslus!

Donata – produktų fotografė, DO PHOTO studijos įkūrėja, kuri sujungia meną ir komerciją tam, kad prekių ženklai sužibėtų ir klestėtų. Donata nusprendė ieškoti

Į ką svarbu atkreipti dėmesį renkantis laisvai samdomą specialistą?

Laisvai samdomi specialistai gali būti tikras lobis jūsų verslui – arba brangiai kainuojantis galvos skausmas. Kad neprašautumėte pro šalį, verta