DIRBANTIS | Valstybės finansuojami

Socialiniai tinklai ir skaitmeninis marketingas: nuo strategijos iki pardavimų

„Jei nesi matomas internete, egzistuoji tik puse kojos.“
(Įkvėpta S. Godin idėjų)

Mokymų programos tikslas – Šie mokymai skirti visiems, norintiems išmokti efektyviai valdyti socialinius tinklus, kurti įtraukiantį turinį ir didinti pardavimus internetu. Programos metu dalyviai įgys skaitmeninio marketingo, prekinio ženklo kūrimo, automatizavimo įrankių valdymo bei klientų aptarnavimo žinių.

Mokymų temos

1. Socialinių tinklų platformų valdymas ir strategijos kūrimas

2. Skaitmeninio turinio kūrimas ir komunikacija

3. Skaitmeninio marketingo pagrindai ir strategijos

4. Prekinio ženklo kūrimas ir pozicionavimas

5. Dirbtinio intelekto įrankiai

6. Klientų aptarnavimas, komunikacija ir etika

7. Elektroninės komercijos (e-komercijos) žinios

Baigus šią programą galėsite

Kodėl verta rinktis šiuos mokymus?

Mokymų organizavimas

Papildoma informacija

Susisiekime!

Parašyk mums: uzt@e-akademija.lt

Mokymų programos lektoriai

Simona Sesickaitė

Marketingo specialistė, kurios specializacija – grožio industrija. Ji jau keletą metų sėkmingai padeda grožio srities profesionalams auginti asmeninius prekinius ženklus, pritraukti klientų per socialinius tinklus ir kurti pardavimus skatinantį turinį. Praktika paremti patarimai, aiškūs veiklos žingsniai ir rinkodaros strategijos.

Stipriosios pusės: Asmeninio prekės ženklo kūrimas, socialinių tinklų rinkodara grožio srityje, pardavimų skatinimas, klientų pritraukimas per turinį.

Dovilė Norbutaitė Apanavičė

Skaitmeninės rinkodaros specialistė, turinti platų įgūdžių spektrą skaitmeniniame ir neuromarketinge, verslo valdyme, pardavimuose bei elektroninėje komercijoje. Ji mėgsta derinti duomenis su kūrybiškumu, siekdama sukurti sinergiją verslui, ir yra aistringa turinio kūrėja, besidominti neuromarketingu bei psichologija. Dovilė taip pat veda mokymus, tokius kaip “Inovatyvus skaitmeninio marketingo kursas”, padėdama kitiems tobulinti savo įgūdžius šioje srityje.

Stipriosios pusės: Skaitmeninis ir neuromarketingas, verslo valdymas, pardavimai, elektroninė komercija, turinio kūrimas, psichologija.

Liana Mogišaitė

Koučingo specialistė, asmeninio efektyvumo ir komandinės dinamikos ekspertė, turinti daugiau nei 15 metų patirtį. Ji vadovauja “Mokymo ir ugdymo centrui”, yra “Milžinų klubo” įkūrėja bei andragogė-praktikė. Lianos aistra – nuolatinės paieškos, kaip mes esame sukurti ir kodėl veikiame vienu ar kitu būdu, siekiant suprasti mūsų veikimo priežastis ir pritaikyti veiksmingus metodus veiklos efektyvumui gerinti bei mėgautis darbu ir gyvenimu.

Stipriosios pusės: Asmeninis efektyvumas, komandinė dinamika, koučingas, andragogika, mokymų vedimas.

Živilė Ašmenaitė

Rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos specialistė, turinti solidžią patirtį SEO, potencialių klientų pritraukimo ir socialinės medijos srityse. Ji dirba lektore Kauno kolegijoje, kur dalijasi savo žiniomis su studentais, ugdydama būsimus rinkodaros profesionalus. Be to, Živilė vadovauja įmonei Mappa animi, MB, kuri specializuojasi reklamos paslaugų srityje.

Stipriosios pusės: Paieškos sistemų optimizavimas (SEO), potencialių klientų pritraukimas, skaitmeninė rinkodara, socialinės medijos rinkodara, rinkodaros konsultacijos.

Monika Sesickaitė-Rachinštein

rinkodaros specialistė, socialinių tinklų ekspertė ir verslininkė, geriau žinoma kaip Monika Ra. Monika aktyviai dalijasi savo žiniomis apie marketingą ir socialinių tinklų administravimą, padėdama išpopuliarinti prekes, paslaugas bei asmeninius prekės ženklus. Jos požiūris į marketingą atsispindi teiginyje: “Nėra blogos prekės, yra tik blogas marketingas!”

Stipriosios pusės: Socialinių tinklų administravimas, prekės ženklo populiarinimas, marketingo strategijos, verslumo skatinimas, asmeninio prekinio ženklo kūrimas.

Marina Valiukoniene

Pardavimų ir komunikacijos ekspertė socialiniuose tinkluose bei mastermind metodo pradininkė Lietuvoje.Ji įkūrė „Mastermind“ moderatorių mokyklą, kurioje jau paruošė apie 400 moderatorių . Marina taip pat yra ekspertų mentorė ir produserė, organizuoja bei moderuoja „Mastermind“ grupes, fasilituoja renginius ir skaito pranešimus konferencijose . Jos misija – padėti specialistams išplėsti galimybes, tobulinti įgūdžius ir pasiekti aukštus tikslus, monetizuojant savo žinias .

Stipriosios pusės: „Mastermind“ metodo taikymas, grupių moderavimas, fasilitavimas, mentorysčių programų kūrimas, pardavimų ir komunikacijos strategijos.

REGISTRUOKIS JAU DABAR
Puiki proga investuoti į savo ateitį ir kilti į kitą lygį skaitmeninio marketingo srityje!