DIRBANTIS | Valstybės finansuojami

Socialinių tinklų valdymo ir skaitmeninės rinkodaros programa

„Turinys yra karalius, bet kontekstas – jo karūna.“
(Gary Vaynerchuk)

Mokymų programos tikslas – Šie mokymai skirti visiems, norintiems išmokti efektyviai valdyti socialinius tinklus, kurti įtraukiantį turinį ir didinti pardavimus internetu. Programos metu dalyviai įgys skaitmeninio marketingo, prekinio ženklo kūrimo žinių.

Mokymų temos

1. Socialinių tinklų platformų valdymas ir strategijos kūrimas

2. Skaitmeninio turinio kūrimas ir komunikacija

3. Skaitmeninio marketingo pagrindai ir strategijos

4. Prekinio ženklo kūrimas ir pozicionavimas

5. Dirbtinio intelekto įrankiai

6. Elektroninės komercijos (e-komercijos) žinios

Baigus šią programą galėsite

Kodėl verta rinktis šiuos mokymus?

Mokymų organizavimas

Papildoma informacija

Susisiekime!

Parašyk mums: uzt@e-akademija.lt

Mokymų programos lektoriai

Simona Sesickaitė

Marketingo specialistė, kurios specializacija – grožio industrija. Ji jau keletą metų sėkmingai padeda grožio srities profesionalams auginti asmeninius prekinius ženklus, pritraukti klientų per socialinius tinklus ir kurti pardavimus skatinantį turinį. Praktika paremti patarimai, aiškūs veiklos žingsniai ir rinkodaros strategijos.

Stipriosios pusės: Asmeninio prekės ženklo kūrimas, socialinių tinklų rinkodara grožio srityje, pardavimų skatinimas, klientų pritraukimas per turinį.

Dovilė Norbutaitė Apanavičė

Skaitmeninės rinkodaros specialistė, turinti platų įgūdžių spektrą skaitmeniniame ir neuromarketinge, verslo valdyme, pardavimuose bei elektroninėje komercijoje. Ji mėgsta derinti duomenis su kūrybiškumu, siekdama sukurti sinergiją verslui, ir yra aistringa turinio kūrėja, besidominti neuromarketingu bei psichologija. Dovilė taip pat veda mokymus, tokius kaip “Inovatyvus skaitmeninio marketingo kursas”, padėdama kitiems tobulinti savo įgūdžius šioje srityje.

Stipriosios pusės: Skaitmeninis ir neuromarketingas, verslo valdymas, pardavimai, elektroninė komercija, turinio kūrimas, psichologija.

Živilė Ašmenaitė

Rinkodaros ir skaitmeninės komunikacijos specialistė, turinti solidžią patirtį SEO, potencialių klientų pritraukimo ir socialinės medijos srityse. Ji dirba lektore Kauno kolegijoje, kur dalijasi savo žiniomis su studentais, ugdydama būsimus rinkodaros profesionalus. Be to, Živilė vadovauja įmonei Mappa animi, MB, kuri specializuojasi reklamos paslaugų srityje.

Stipriosios pusės: Paieškos sistemų optimizavimas (SEO), potencialių klientų pritraukimas, skaitmeninė rinkodara, socialinės medijos rinkodara, rinkodaros konsultacijos.

Monika Sesickaitė-Rachinštein

rinkodaros specialistė, socialinių tinklų ekspertė ir verslininkė, geriau žinoma kaip Monika Ra. Monika aktyviai dalijasi savo žiniomis apie marketingą ir socialinių tinklų administravimą, padėdama išpopuliarinti prekes, paslaugas bei asmeninius prekės ženklus. Jos požiūris į marketingą atsispindi teiginyje: “Nėra blogos prekės, yra tik blogas marketingas!”

Stipriosios pusės: Socialinių tinklų administravimas, prekės ženklo populiarinimas, marketingo strategijos, verslumo skatinimas, asmeninio prekinio ženklo kūrimas.
1,429.00